Nowości w świecie płyt warstwowych

Płyta viscom i jej praktyczne zastosowanie

2018-12-10 15:10:05
Płyta viscom i jej praktyczne zastosowanie

Komunikat, który ma za zadanie skłonić do nabycia różnych produktów lub skorzystania z jakichś usług to oczywiście reklama. Istnieje wiele sposobów na to, by taki komunikat przekazać efektownie. Jednym z nich jest płyta Viscom - świetny nośnik dla nadruków wielkoformatowych, który sprawdzi się w różnych sytuacjach. Jakich? Sprawdź!

Czym jest płyta Viscom?

Viscom to skrót od visual communication - komunikacji wizualnej. Płyta Viscom jest więc płytą warstwową stworzoną w stylu kanapkowym, która wewnątrz posiada wysokojakościowy, ekstrudowany polistyren. Zgodnie z wybranym zastosowaniem, na okładzinę zewnętrzną można zastosować różne materiały - przykładowo PVC spienione, laminat HPL-HD lub wodoodporną sklejkę. Płyty Viscom cechuje niska waga oraz wyjątkowa sztywność, dzięki czemu świetnie sprawdzą się jako nośniki reklam. W ofercie dostępne są następujące propozycje płyt - Classic-Viscom PVCs, Classic-Viscom PVC, Classic-Viscom ALU, Classic-Viscom SKS oraz Classic-Viscom HPL-HD.

Płyta Viscom - zastosowanie

Głównym zastosowaniem płyt Viscom jest oczywiście reklama. Ze względu na łatwość nanoszenia nadruku UV oraz różnego rodzaju folii, płyty Classic-Viscom idealnie nadają się do druku wielkoformatowego, szyldów, stojaków reklamowych, stanowisk wystawienniczych, makiet lub liter przestrzennych. Bardzo często, na wszelkiego rodzaju targach, spotyka się budki stworzone z płyt Viscom, gdyż jest to bardzo popularne, proste w montażu rozwiązanie. To jednak nie jedyne sposoby, w jakie można wykorzystać płyty Viscom. Mogą one stanowić nie tylko reklamę, ale również nośnik informacji czy element szyldu. Prawdę mówiąc, istnieje szerokie spectrum sytuacji, w których może sprawdzić się takie rozwiązanie. Za każdym razem, gdy chcesz zareklamować jakiś produkt lub przekazać na niej jakieś informacje, płyta Viscom będzie świetnym rozwiązaniem.

Zalety płyty Viscom

Płyta Viscom posiada szereg zalet, które umożliwiają wykorzystanie jej w wielu różnych dziedzinach. Cechuje ją wysoki poziom sztywności, przy bardzo niskiej wadze oraz odporność na warunki pogodowe i wilgoć. Również wyjątkowa odporność na wszelkie uszkodzenia mechaniczne to gwarancja bezpieczeństwa. Dzięki gładkiej powierzchni, można osiągnąć optymalne wyniki nadruku bez żadnych ograniczeń w zakresie czasu ich wykonania. Warto również zwrócić uwagę na jakość wydruku. Płyty Viscom przewyższają inne znane powierzchnie z tworzyw sztucznych zakresem osiąganych kolorów oraz ostrości i kontrastu. Wyjątkowa wytrzymałość, wysoka jakość oraz niska waga to jednak kluczowe cechy, które przesądzają o wyższości płyt Viscom nad innymi nośnikami reklamowymi.

Jeśli chcesz więc zareklamować swoją firmę, produkt czy usługę, warto skorzystać z rozwiązania, które umożliwia stworzenie wysokiej jakości reklamy. Odporność na działanie czynników atmosferyczne i zadrapania sprawiają, że jest to produkt trwały i może posłużyć wiele lat. Płyta Viscom to nowoczesne rozwiązania na rynku reklamowym, które dają szerokie spectrum do wykorzystania ich właściwości.

Płyty warstwowe - co musisz o nich wiedzieć?

2018-12-10 15:01:09
Płyty warstwowe - co musisz o nich wiedzieć?

Płyty warstwowe to materiał, który zyskuje coraz większą popularność. Wynika to z faktu, że jest on stosunkowo nowym produktem, który na naszym rynku dopiero zdobywa swoich zwolenników. Warto poznać najważniejsze informacje na temat płyt warstwowych, by wiedzieć jakie mają zastosowanie, oraz jakie są ich wady i zalety.

Płyty warstwowe - charakterystyka

Płyty warstwowe składają się z kilku płaskich elementów, scalanych ze sobą specjalną metodą. Ich rdzeniem jest XPS (poliestyren ekstradowany) co sprawia, że płyty są wyjątkowo trwałe, sztywne i lekkie. Producent płyt warstwowych posiada w swojej ofercie wiele rodzajów takich produktów Classic-Therm, które różnią się zastosowaniem. Główne obszary działalności skupiają się więc wśród stolarki otworowej - wszelkie wypełnienia drzwi, okien, etc., reklamy - płyty viscom oraz zabudowy nadwozi, gdzie wielkość i wymiary można dostosować do wymagań klienta. Oprócz tych zastosowań, płyty warstwowe stosuje się w wielu innych dziedzinach np. w budownictwie, przemyśle, czy we wszelkich izolacjach.

Płyty warstwowe w zabudowie pojazdów

Dzięki zastosowaniu płyt warstwowych, samochody dostawcze można przerabiać w zależności od tego, jaką funkcję ma pełnić ich zabudowa. Wyróżnia się między innymi zabudowę chłodniczą, zabudowę izotermę, zabudowę kontener czy zabudowę gastronomiczną. Ta ostatnia jest coraz bardziej popularna, ze względu na rosnące zainteresowanie foodtruckami. Ten sposób na biznes opierający się o przyczepę, tak jak inne lokale gastronomiczne, musi spełniać konkretne wymogi Sanepidu. Inną zabudową pojazdu może być chłodnia lub izoterma, które pozwalają na przewożenie żywności, leków czy innych produktów, które wymagają konkretnej temperatury przechowywania. Najpopularniejszy jest jednak kontener umożliwiający przewóz wszelkich produktów - mebli, przesyłek, czy innych rzeczy, wymagających przedostania się z miejsca A do B. Płyty warstwowe posiadają więc szerokie możliwości w aranżacji zabudowy pojazdu.

Płyty warstwowe w reklamie

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że płyty warstwowe mają też duży udział w komunikacji wizualnej. Są świetnym nośnikiem reklamowym, gdyż cechują się łatwością nanoszenia na nie druku UV, co daje wiele możliwości ich wykorzystania. Można z nich stworzyć ciekawe szyldy, stojaki reklamowe, makiety, stanowiska wystawiennicze, czy wytłoczyć z nich litery i loga. Szereg zastosowań płyt warstwowych daje duże pole do ich kreatywnego wykorzystania. Co jest ich głównym atutem? Zdecydowanie zakres osiąganych kolorów oraz ostrości i kontrastu, który przewyższa inne powierzchnie z tworzyw sztucznych. Jeśli chcesz więc uzyskać wysokojakościową reklamę, ich nadruk na płytach warstwowych będzie odpowiednim wyborem.

Inwestycja w przyszłość dzięki płytom warstwowym

Płyty warstwowe (a raczej ich funkcjonalność) pozwalają na zainwestowanie w rozwiązania, które pozwolą rozwinąć biznes. Przewóz mrożonek, kurier, foodtruck oraz różne reklamy, to tylko kilka z propozycji. Płyty warstwowe znajdą swoje zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymaga się dobrej izolacji, lekkiego materiału i idealnej powierzchni do nadruków. Produkt na miarę XXI wieku? Płyty warstwowe.

Spienione PCV niezbędne w reklamie!

2018-11-26 12:35:24
Spienione PCV niezbędne w reklamie!  Rozwieszone na budynkach, rozlokowane w najbardziej widocznych punktach miasta, wyłaniające się zza witryn sklepowych, starają zachęcić nas do siebie swoimi kolorowymi sloganami. Przyzwyczajeni do ich wszechobecności, mijamy je na co dzień nie zastanawiając się nawet przez chwilę nad ich faktycznym pochodzeniem. Billboardy, szyldy i inne. Doskonale zdajemy sobie sprawę czemu mają służyć, lecz nie bardzo jesteśmy pewni tego, z czego tak naprawdę powstały. Odpowiedź jest tymczasem bardzo prosta, zamykają się jedynie w dwóch słowach ? spienione PCV.

Płyta reklamowa jako nośnik przekazu

Reklama należy do jednego z najstarszych znanych nam sposobów na wzbudzanie zainteresowania danym produktem lub też tworzenia świadomości marki, wśród potencjalnych klientów. Chociaż jej historia rozpoczyna się od słownego przekazu o charakterze perswazyjnym, w dzisiejszych czasach mamy do czynienia z wieloma jej odmianami, jakie sukcesywnie przeniknęły do naszego codziennego życia. Ich wszechobecność da się zauważyć w prasie, telewizji lub na ulicach naszych miast. O ile forma nośnika reklam zamieszczanych w mediach, wydaje nam się znana, o tyle w przypadku billboardów, wystaw sklepowych, czy szyldów, nie jesteśmy już do końca pewni z czego tak naprawdę powstały. Nasze domniemania oscylują wokół jakiegoś rodzaju specjalistycznych płyt, które niekoniecznie łączymy z pojęciem spienionego PCV. Zatem należy zadać sobie pytanie, czym tak naprawdę jest współcześnie stosowana płyta reklamowa, stanowiąca podstawę reklam mijanych przez nas w drodze do pracy, domu, szkoły?

Spienione PCV niezbędne w reklamie! cz.2

2018-11-26 12:08:33
Spienione PCV niezbędne w reklamie!  cz.2

Spienione PCV - charakterystyka

Posługując się fachowym językiem, spienione PCV to rodzaj płyty wykonanej przy zastosowaniu technologii swobodnego spieniania polichlorku winylu. Otrzymany w ten sposób materiał, posiada korzystne dla wykorzystania w reklamie właściwości - jest odpowiednio lekki, a przede wszystkim idealny dla zastosowania mechanicznej lub termicznej obróbki. Wszystko za sprawą jego regularnej struktury wewnętrznej, która w trakcie procesu swobodnego spalania, zyskuje formę zamkniętych komórek nadających płycie gładkiej, wysokojakościowej powierzchni. Co więcej, płyta reklamowa wytworzona w ten sposób jest niezwykle odporna na wszelkie wpływy czynników zewnętrznych, a także posiada o wiele większą odporność na pęknięcia mogące pojawić się w wyniku obciążenia.

Reklamowe "must have"

Patrząc z perspektywy branży reklamowej, na przedstawioną powyżej charakterystykę spienionego PCV, można dojść do jednego, konkretnego wniosku - płyta reklamowa o takich właściwościach to doskonała inwestycja. Zwłaszcza, jeśli planuje się jej wykorzystanie do wszelkiego rodzaju szyldów, plansz reklamowych, dekoracji, czy też tablic ulokowanych na zewnątrz, poza zadaszeniem. Niewrażliwość na działanie promieni słonecznych oraz niski współczynnik absorpcji wody, stanowią idealne rozwiązanie dla reklam wystawianych na świeże powietrze. Dodatkowo, spienione PCV uchodzi również za produkt trudny do zapalenia (warto także wspomnieć, iż posiada wysoki wskaźnik izolacji oraz dźwiękoszczelności, dzięki czemu jest szeroko wykorzystywany w budownictwie). Taki stan rzeczy, czyni z spienionego PCV idealny materiał - jego trwałość, a także odporność na wszelkie czynniki zewnętrzne są doskonałym zabezpieczeniem dla przeprowadzonej przez reklamodawcę inwestycji. Mimo wszystko, tą najważniejszą cechą płyty reklamowej ze spienionego PCV, jest jej łatwość w obróbce. Jako materiał o niewielkiej wadze, zachowującym przy tym niezwykłą sztywność, pozwala na wiele ciekawych zastosowań. Frezowanie, wiercenie, wycinanie, nadruk wielkoformatowy - na to wszystko można sobie pozwolić, jeśli zdecyduje się na użycie spienionego PCV w branży reklamowej. Wiedząc już z czego powstaje większość mijanych przez nas reklam, może chociaż raz spojrzymy na nie pod innym kątem? Może zaimponuje nam w końcu ich trwałość oraz wysoka jakość wykonania lub pomysłowość z jaką ktoś wykonał widziany przez nas projekt. Jednak, czy spienione PCV jest faktycznie, aż tak niezbędne w reklamie? Jego właściwości, szerokie zastosowanie - nie tylko w branży reklamowej - czy też, niezwykła odporność to coś, czego zdecydowanie potrzeba dla wszelkich nośników przekazu, umieszczanych na świeżym powietrzu. Po zapoznaniu się z wyjątkową charakterystyką tego materiału, jesteśmy już w stanie odpowiedzieć sobie samodzielnie na to pytanie.

Rodzaje zabudowy pojazdów - przegląd

2018-11-21 11:08:49
Rodzaje zabudowy pojazdów - przegląd
Samochody dostawcze można dostosowywać do własnych potrzeb, w zależności od tego, jaką funkcję ma pełnić ich zabudowa. Branża transportowa posiada wiele restrykcyjnych przepisów, które mają wpływać na bezpieczeństwo przewożonego towaru oraz efektywność pracy. Sprawdź najpopularniejsze zabudowania, dostosowane do konkretnych wytycznych oraz wykonywanych prac. 

Zabudowa - chłodnia


Na przewóz w kontrolowanej, obniżonej temperaturze mięs, owoców i warzyw czy leków, pozwala chłodnia. Transport z jej użyciem podlega surowym normom sanitarnym, które muszą być spełniane w 100%. Materiałów tworzących takie zabudowy jest wiele, lecz wraz z rozwojem technologii, wykorzystuje się coraz nowsze rozwiązania. Jednym z nich są chłodnie z wykorzystaniem płyt warstwowych Classic-Therm, które wyróżnia trwałość oraz odporność na warunki atmosferyczne, co jest ich bardzo istotną cechą. Grubość wypełnienia takich płyt wynosi nawet ok.40 mm (styropianowe wypełnienia mają grubość ok. 50 mm), dzięki czemu zyskuje się więcej miejsca w środku, a cały pojazd otrzymuje opływowy kształt. Grubość płyt można również dostosować do własnych wymagań. Dodatkowym atutem wykorzystania do zabudowy chłodni płyt Classic-Therm jest fakt, że przy ich stosunkowo niskiej wadze, są one bardzo sztywne. Integralną częścią każdej chłodni jest zestaw chłodniczy składający się ze sprężarki napędzanej przez silnik pojazdu oraz parownik, który znajduje się w przestrzeni ładunkowej. Bardzo ważne jest również uszczelnienie chłodni, tak aby pożądana temperatura utrzymywała się na odpowiednim poziomie. W tym celu używa się wzmocnionych okuć i zamków, które odpowiednio zabezpieczą łączenia płyt. Co zrobić, gdy potrzeba przewieźć produkty w dodatniej temperaturze? Istnieje do tego również specjalna zabudowa. Chłodnia posiada więc swój odpowiednik, który pozwala na przewożenie materiałów w temperaturze dodatniej i nazywa się izotermą. 

Rodzaje zabudowy pojazdów - przegląd cz.2

2018-11-21 11:06:22
Rodzaje zabudowy pojazdów - przegląd cz.2

Zabudowa - kontener


Najpopularniejsza zabudowa? Kontener. Nie różni się on gabarytami zewnętrznymi od typowej chłodni czy izotermy. Dopiero wewnątrz da się zauważyć, że ściany są dużo cieńsze. Wynika to z faktu, iż nie posiadają one wypełnienia termoizolacyjnego i są dzięki temu dużo cieńsze. Zabudowa kontenerowa jest popularnym rozwiązaniem w dystrybucji lokalnej. Dedykuje się je firmom, stawiającym na dużą ładowność, oryginalny wygląd oraz wnętrze, które można dostosować do własnych wymagań. Mogą być wykorzystywane zarówno do przewozu mebli, jak i do pracy kuriera. Bardzo chętnie kontenery wybierają firmy z branż gastronomicznych, spożywczych i transportowych. Idealnie płaska podłoga bez nadkoli oraz proste, cienkie ściany sprawiają, że można bez problemu przewozić różne gabaryty. Funkcjonalność takiego rozwiązania sprawia, że dzięki niemu, codzienna eksploatacja zabudowy jest wygodna. 

Zabudowa - przyczepa gastronomiczna


W ostatnich latach bardzo popularne stało się prowadzenie działalności w przyczepie gastronomicznej, czyli w tzw. foodtrucku. Jest to bardzo ciekawy sposób na biznes, ponieważ można jeździć w różne miejsca, sprzedając swoje produkty czy usługi. Przyczepa gastronomiczna musi oczywiście posiadać odbiór Sanepidu, a co za tym idzie ? musi spełniać konkretne wymogi. Aby foodtruck został dopuszczony do użytkowania, musi posiadać w zabudowie m.in. dwukomorowy zlewozmywak z ciepłą i zimną wodą, osobną umywalkę do mycia rąk oraz szafkę BHP. Warto zwrócić również uwagę na wykonanie konstrukcji przyczepy gastronomicznej. Podłoga powinna być najlepiej wykonana z płyty wodoodpornej, pokrytej wykładziną przemysłową, natomiast ściany z płyt Classic-Therm GFK standard PT, które charakteryzują się dobrą odpornością na promieniowanie UV oraz warunki pogodowe. Jest ona wykonana z laminatu poliestrowo-szklanego, z zatopionym włóknem szklanym oraz rdzeniem z innowacyjną pianką o niskiej wadze. Całość posiada gładką powierzchnię. W wyposażeniu, oprócz zlewu, umywalki i szafki, najczęściej muszą się też znaleźć instalacje elektryczne, wodne oraz szafka na gaz. Zabudowa przyczepy gastronomicznej nie musi jednak spełniać jedynie roli foodtruck'u. Może być używana również do sprzedaży ryb, mięsa, nabiału, lodów oraz pieczywa i  nie tylko. 

Powyższe przykłady przedstawiają najpopularniejsze sposoby, w jakie może zostać wykorzystana zabudowa. Chłodnia pozwala przewozić produkty wymagające niskiej temperatury, izoterma przeciwnie ? wysokie. W zależności od własnych potrzeb, można dostosować całokształt tak, by praca, do jakiej przeznaczona ma być przyczepa, była wygodna. 

Zabudowa izotermiczna - co musisz o niej wiedzieć?

2018-11-21 10:42:57
Zabudowa izotermiczna - co musisz o niej wiedzieć?
Decydując się na rozpoczęcie działalności opartej na sprzedaży świeżych produktów oraz ich bezpośrednim dowozie do klienta, powinniśmy mieć na uwadze potrzebę zakupu odpowiedniego środka transportu. Samochodu, którym bezproblemowo i bezpiecznie będziemy w stanie dostarczać nasze produkty do punktu docelowego. Szukając idealnego rozwiązania dla produktów szybko psujących się, są między innymi zabudowy izotermiczne montowane na naszych autach dostawczych. 

Czym są zabudowy izotermiczne?


Ze względu na swoją specyfikę, zabudowy izotermiczne stosowane są najczęściej w pojazdach użytkowanych pod kątem branży cateringowej, gastronomicznej, przez sprzedawców świeżych kwiatów lub dystrybutorów produktów spożywczych. Ich głównym celem jest utrzymanie odpowiedniej dla danego towaru temperatury, nie dopuszczając tym samym do jego zepsucia się. Najprościej mówiąc, zabudowa izotermiczna stanowi szczelnie zamknięty kontener, albo pakę samochodu dostawczego, która w efektywny sposób zabezpiecza przewóz sprzedawanych towarów.

Zabudowa izotermiczna - co musisz o niej wiedzieć? cz.2

2018-11-21 10:41:37
Zabudowa izotermiczna - co musisz o niej wiedzieć? cz.2

Rodzaje zabudów


Zabudowa izotermiczna dzielona jest na trzy różne typy zabudowy, jakie stosowane są współcześnie w autach dostawczych. Zależenie od potrzeby danego przedsiębiorstwa, możemy spotkać się z izoterą ? kontenerem bez agregatu chłodniczego; chłodnią ? wykorzystującą agregat i utrzymującą temperaturę od okołu 0 do 8 stopni Celsjusza; mroźnią ? posiadającą agregat, wspomagający utrzymanie stałej temperatury pomiędzy -18, a 0 stopni. Pierwsza z nich, izoterma stosowana jest najczęściej dla towarów potrzebujących stałej, dodanej temperatury. W tym wypadku będą to najczęściej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstwa rozwożące świeże kwiaty lub owoce. Pozostałe dwa rodzaje, charakteryzują się przede wszystkim wzmocnioną izolacją. Znacznie grubsze drzwi oraz ściany, a także wykorzystywanie do utrzymania niskiej temperatury agregatu, stosowane jest w przypadku przewozu mrożonej żywności oraz leków.

Zabudowy izotermiczne - jej specyfika


Przedstawione powyżej rodzaje zabudowy samochodów dostawczych, chociaż stosowane są ze względu na różne zapotrzebowania względem przewożonych produktów, posiadają podobne do siebie konstrukcje. Specjalne panele izolujące, składające się najczęściej z warstw laminatu o wypełnieniu poliuretanowym, stosowane są w nich jako ściany. Dzięki temu, zabudowy izotermiczne posiadają doskonałe parametry termoizolacyjne, tym samym, zachowując dobrą ładowność pojazdu, szczelność paki oraz stosunkowo niską wagę całej konstrukcji. Oprócz ścianek kontenera i jego drzwi (tylnych, jak i również bocznych ? w zależności od modelu auta lub rodzaju kontenera), poddawana modernizacji jest również podłoga paki. W tym wypadku, podłoga pokrywana jest specjalnie dobieraną wylewką, która nie tylko będzie posiadała wartości izolujące, ale również odpowiednią fakturę dla przewożonych towarów. Przykładowo, dla produktów mogących poruszać się lub przesuwać w środku zabudowy w trakcie jazdy, powinno stosować się odpowiednio chropowatą wylewkę. Ta zapobiegnie niekontrolowanemu przemieszczaniu się, transportowanego towaru.

Zabudowa izotermiczna - co musisz o niej wiedzieć? cz.3

2018-11-21 10:39:32
Zabudowa izotermiczna - co musisz o niej wiedzieć? cz.3

Współczynnik przenikania ciepła - co to jest?


Jednym z najważniejszych parametrów, jakie towarzyszyć będą nam przy wyborze odpowiedniej zabudowy do naszych potrzeb, jest tak zwany współczynnik przenikania ciepła. Jest on niczym innym, jak określeniem wielkości przepływającego ciepła przez powierzchnię wybranej przez nas  zabudowy. Im niższy jest ten współczynnik, tym mniejsze straty ciepła i lepszy poziom izolacji. Ze względu na swój poziom, wyróżnia się dwa rodzaje izolacji izotermicznych ? normalną oraz wzmocnioną. 

Na co zwracać uwagę przy wyborze? 


Zabudowy izotermiczne są na tyle istotną inwestycją dla danego przedsiębiorstwa, że przy wyborze odpowiedniego rozwiązania dla auta dostawczego, należy mieć na uwadze parę kluczowych spraw. Przede wszystkim, musimy wziąć pod uwagę parametry danej zabudowy, jakie będzie musiała spełniać. Do nich należy między innymi rodzaj naszego pojazdu, jego przeznaczenie (zakres temperatur, jakie potrzebne są do przewozu towarów), budowę samej izotermy (czyli współczynnik przenikliwości), a także to czy będziemy chcieli zamontować w kontenerze agregat. W przypadku tego ostatniego warto pamiętać, że odpowiedni dobór tego urządzenia, przełoży się na użyteczność naszego samochodu dostawczego i zamontowanej na nim chłodni. 

Samochody dostawcze wyposażone w zabudowy izotermiczne należą do jedynego sposobu, jaki współcześnie używany jest przy transporcie świeżych towarów, potrzebujących zachowania odpowiedniej temperatury. Decydując się na inwestycję w jedną z trzech przedstawionych w artykule rodzajów zabudowy, należy pamiętać o jej charakterystycznej specyfice, która powinna być odpowiednio dobrana do przewożonych przez nas produktów. Inwestycja w dobrą izotermę, to inwestycja w świeżość.

Zabudowa auta dostawczego - inwestycja na przyszłość

2018-11-21 10:30:52
Zabudowa auta dostawczego - inwestycja na przyszłość
Przedsiębiorstwo zajmujące się przewozem świeżych produktów, wymagających zachowania odpowiedniej temperatury w trakcie trwania ich transportu, inwestuje najczęściej w odpowiednią zabudowę dla samochodu dostawczego, nie bacząc na jej koszta. Niezależnie od nich, przyczepy gastronomiczne, ciężarówki oraz samochody przeznaczone do transportu produktów szybko psujących się, muszą bowiem posiadać odpowiednią izolację, chroniącą i ubezpieczającą towar. Im większa inwestycja w dobraną do potrzeb danego dostawcy zabudowy, tym większe zyski. Dlaczego? 

Zabudowy aut dostawczych - podstawowa funkcja


Najważniejszą kwestią, jaką należy poruszyć przy temacie - jakim jest inwestycja w zabudowy aut dostawczych - są funkcje pełnione przez te specyficzne kontenery izometryczne. Ze względu na swoje przeznaczenie, dzielimy je na trzy rodzaje: izotermę, chłodnię oraz mroźnię. Chociaż różnią się od siebie przede wszystkim parametrami, a także wykończeniem konstrukcji samego kontenera, posiadają pewną wspólną cechę. Jest nią zachowanie odpowiedniej, stałej temperatury, która zapobiegnie psuciu się przewożonych produktów. Zależnie od potrzeb danego przedsiębiorstwa, wybiera się najodpowiedniejszą opcję - w przypadku mrożonek, mięsa, czy leków będzie to chłodnia lub mroźna, znów przyczepy gastronomiczne lub dla dostawcy kwiatów, inwestować powinno się w izotermę, pozbawioną dodatkowego agregatu chłodzącego.  Wszystko po to, aby zachowując odpowiednie parametry kontenera, zapewnić trwalszą świeżość sprzedawanych produktów, a także uchronić je przed możliwym zniszczeniem. Im lepsze zabezpieczenie towaru, tym oczywiście większy oraz stały zysk.